Premium

De snelste inhakers op de grandioze GP-winst van Max Verstappen

Bijna net zo snel als Max zijn rondjes reed, verschenen de inhakers.

Jumbo: &;Kijk, die kun je om een boodschap sturen.&;

Jumbo is natuurlijk spekkoper met het sponsorship van de jonge coureur. Nog maar net is de deal beklonken (in februari), en Verstappen betaalt uit in klinkende munt. Een felicitatie-advertentie is wel het minste wat Jumbo hiervoor terug kan doen. De advertentie staat vandaag in alle TMG-titels en verwijst gelijk naar hun Famile Racedagen op 4-5 juni op het Circuit Park Zandvoort waar Verstappen dè grote publiekstrekker is. (Bureau: Alfred)

Exact: &;En dat is één&;

Daar kan Exact, de andere persoonlijke sponsor van Max Verstappen, natuurlijk niet bij achterblijven. De inhaker van Kingsday stond vanmorgen paginagroot in De Telegraaf.


 

Praxis: &;Goed gereedschap is het halve werk&;

Praxis bewijst zich wederom als een meester in het snelle inhaakwerk. Maakten ze eerder de afplaktape spannend door een inhaker te maken op Kim Kardasian, deze keer lukt ze hetzelfde door de elektrische grasmaaier subtiel te associeren met Verstappen.

 

Ziggo: &;oVerstappen went heel snel&;

Dan heeft Ziggo het betrekkelijk makkelijk. Het kabelbedrijf timmert al een tijdje aan de weg met de oVerstappen-campagne en kan volstaan met een kleine variatie.

 

Randstad: &;Supersnel carrière maken&;

Beetje gezocht misschien, deze van Randstad? De uitzendorganisatie zit dan ook in een lastige spagaat, want is sinds 2006 sponsor van het Williams F1 Team. De verwijzing is echter overduidelijk. (Bureau: Yune)


Pearle Opticiens: &;Deze zagen zelfs wij niet aankomen&;

Ook van Yune, deze inhaker van Pearle Opticiens. Doet het erg lekker op Facebook momenteel.


 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie