Creatie & Campagnes

De Speld maakt satirische reclame voor sapjesmerk Innocent

Claartje Vogel, redactie | 4 september 2017, 15:57

Hoofdrolspeler Tom grijpt elke kans om de wereld een klein beetje beter te maken.

Het eigen reclamebureau van De Speld maakt satirische reclames voor merken en de nieuwste campagne is voor smoothie- en sappenmerk Innocent. Bureau Storyboard was samen met De Speld & Partners verantwoordelijk voor strategie en productie. Zij maakten een video over een man die elke kans aangrijp...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items De Speld de speld & partners Branded Content

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs