De Villiers en Maaldrink naar TBWA\NEBOKO

Art director Benjamin de Villiers en copywriter Andrew Maaldrink vormen een nieuw creatief team.

Cco Darre van Dijk stelde de twee creatieven aan elkaar voor en creëerde daarmee een nieuw team. Darre Van Dijk: ‘Beiden hebben gouden leeuwen gewonnen en weten dus wat er voor nodig is om bijzonder werk te maken. Daarnaast brengen ze internationale flavor mee en is dat een mooie toevoeging aan het pallet binnen TBWA Amsterdam.'
 
Benjamin De Villiers is bestuurslid van JongeHonden en werkte tot voor kort bij INDIE voor Tele2 en FBTO. Daarvoor zat hij bij Ogilvy Capetown en later bij Ogilvy Amsterdam. Hij was medeverantwoordelijk voor de campagne ‘Internet Op Vakantie Alsof Je In Nederland Bent’ van Tele2, die onlangs door de ADCN met een Bronzen Lamp werd bekroond.

Andrew Maaldrink maakte bij The Martin Agency in de VS de afgelopen twee jaar campagnes voor onder andere Walmart, Sabra en Benjamin Moore. Dit is de tweede keer dat Andrew bij TBWA\NEBOKO aan de slag gaat, zijn loopbaan begon bij het bureau in 2009.
 
 
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie