Premium

Defensiecampagne zoekt technische helden

Steam achter nieuwe wervingscampagne Defensie: 'Welke technisch held word jij?'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de nieuwe wervingscommercials van Defensie draait alles om technische &;helden&;: de mensen achter de schermen die ervoor zorgen dat alle high tech tijdens een militaire operatie blijft draaien.

Marine-commercial:

Landmacht-commercial:

 

Credits

Creatie: John Horjus, Erwin Schieven, Maarten Kuipers

Account: Sanne Slob, Marco van Rookhuijzen

Productie: Cariola van Beek (Steam), Marco Both (Artcore)

Regie: Martin Koolhoven

Muziek en geluid: Rec Sound

Animaties en 3D effecten:OneSize

Media: Starcom

Opdrachtgever: Ministerie van Defensie, Robbie Bax en Kris Manders

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie