Dela wint Van Speijk Innovatie Prijs

Rob Beemster, redactie | 25 maart 2011, 14:18

Dela ontving gisteravond zowel de jury- als de publieksprijs bij de uitreiking van de Van Speijk Innovatie Prijs.

De verzekeraar werd onder andere geprezen voor de innovatieve manier waarop zij haar herpositionering in de afgelopen jaren heeft aangepakt. Vooral het crossmediale tv concept Het Familieportret, dat deze maand voor het tweede seizoen te zien is bij RTL 4, ontving veel lof.

Volgens de jury is het bijzonder hoe Dela de draai maakt naar de ‘continuïteit van het leven, zonder haar roots in uitvaarten los te laten.' Martin Kersbergen, manager Corporate Communicatie nam de prijs namens Dela in ontvangst. Kersbergen: ‘Het is een bekroning op ons werk en het laat zien dat we volop bezig zijn met innovatie in onze branche. We zijn als organisatie dan ook ontzettend trots op deze professionele en publiekswaardering.’

Het Familieportret wordt geproduceerd door LVB Networks en uitgezonden door RTL4. Het programma maakt de koppeling met internet, social media, exposities en een joint promotion met vakfotografen.

De Van Speijk Innovatie Prijs heeft als doel een impuls te geven aan vernieuwing in de Nederlandse communicatiebranche. Voor deze prijs komen organisaties in de communicatiesector in aanmerking die worden voorgedragen door de partnerorganisaties van de Van Speijk Innovatie Prijs. Dit betekent dat zij binnen de eigen sector al bewezen innovatief zijn en daarvoor van hun branchegenoten lof hebben ontvangen.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Speijk Dela