Deze 3 bedrijven zijn genomineerd voor de MarTech Start-up Award 2015

De shortlist voor de MarTech Start-up Award 2015 is bekend: Relay42, Sagent en VisualFabriq maken 1 december kans om deze award te winnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zo heeft de jury, onder leiding van juryvoorzitter Willem Sijthoff (Sijthoff Media Groep en eigenaar Adfo Groep) bekend gemaakt. Andere juryleden waren Niels van Aalten (Partner Technology Fund Holland Venture) en Sander van der Blonk (managing partner CRUX).

In Nederland wordt fantastische software gemaakt voor marketing, commerce, CRM en analytics. De Marketing Technology Award geeft bedrijven die dit soort software maken de erkenning die zij verdienen. De prijs is een initiatief van CRUX en Adfogroep.

Bedrijven die in aanmerking wilden komen voor deze prijs, moesten jonger zijn dan 5 jaar, software maken voor marketing, commerce, CRM en/of analytics, een duidelijke vorm van onderscheid bieden en bewezen hebben dat de software in een behoefte voorziet.
Willem Sijthoff licht toe: ‘We hebben gekeken naar de mate waarin we overtuigd werden van de innovatie van de inzendingen, dat wil zeggen welk probleem wordt er opgelost en welke tractie is er inmiddels. De jury heeft zich daarbij laten leiden door de informatie en feiten die de bedrijven in kwestie hadden aangereikt.’

In totaal dongen 21 inzendingen mee naar de award. Relay42, Sagent en VisualFabriq kwamen uiteindelijk als beste uit de bus. Zij mogen hun case pitchen tijdens het congres MarketingTechnology2015, op 1 december aanstaande. Het publiek kiest vervolgens de winnaar.
Meer weten over het congres? Bezoek de site:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie