Premium

Dit zijn alle 35 inzendingen voor de EffieAwards

N=5 heeft de meeste cases ingezonden: zeven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Gisteren werd het aantal inzendingen al . De categorie Gedrag telt 22 inzendingen, gevolgd door Merk met 9 cases en Bewustwording met 4 inzendingen. 


Bewustwordingscampagne

1 Offline in het verkeer met Fietsmodus – Rijksoverheid / Ministerie van Infrastructuur en Milieu – N=5

2 Preventiecampagne Woninginbraak:  Hoe Harm Alarm  Nederland Veiliger Maakt - Rijksoverheid / Ministerie van Veiligheid en Justitie – N=5

3 NIX werkt - Dienst Publiek en Communicatie Ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport - Roorda Reclamebureau (i.s.m. ExPRtease)

4 Financieel Fit - ING Nederland - JWT Amsterdam (i.s.m. Mindshare, Noise, Brand New Telly)


Gedragscampagne

5 Knap Krokant van Kwekkeboom – Royaan – McCann Amsterdam (i.s.m. Initiative, Hokra, De Franse Kamer, Creative Venue, Mountain Design, Volkers)

6 De best bekeken media van Nederland – De Persgroep Nederland - TBWA\NEBOKO

7 Ontdek de verrassende wereld van Wehkamp – Wehkamp - TBWA\NEBOKO

8 KPN NosePost - Hoe KPN met een kleine disruptieve campagne een storm aan aandacht en sales van buitenlandbundels creëerde – KPN - N=5

9 Nooit meer haasten met KPN Begin Gemist – KPN – N=5

10 De All inclusive Weken: Hoe KPN met een gratis monteur als USP won op de Alles-in-1 markt - – KPN – N=5

11 Kwantum. Daar woon je beter van! – Kwantum – Canday (i.s.m. MediaValue, Yonego)

12 Andrélon Pink GTST Webisodes - Unilever / Andrélon styling – Mindshare (i.s.m. RTL Nederland)

13  Robijn met Zwitsal geur - Unilever Nederland – JWT Amsterdam (I.s.m. Social Embassy, Mindshare)

14 Het internet weet, wat jij nodig hebt – Strato – Strato (i.s.m. thjnk hamburg gmbh)

15 Vier de Oranjekoorts  - Heineken - TBWA\NEBOKO (i.s.m. Brenninkmeijer & Isaacs, Boomerang Create, Operator, Wieden & Kennedy, Starcom)

16 Het 14% experiment – Skoda – Selmore Creative Agency  (i.s.m. MediaCom)

17 Allsecur toeterde slapende autorijders wakker – Allsecur - Alfred International 

18 Philips Airfryer: het nieuwe frituren – Philips – Carat (i.s.m. Chunk, Dare Creative)

19 Hoe Jumbo heel supermarktland op zijn donders gaf - Jumbo Supermarkten – Alfred International  (i.s.m. UM, Vijf890, RTL Nederland)

20 DubbelFrisss Smaakbattle - FrieslandCampina Riedel - ACHTUNG!  (i.s.m. Social 1nfluencers, MEC Nederland)

21 Hoe McDonald&;s een plek veroverde in de Nederlandse ontbijtroutine - McDonald&;s Nederland B.V. - TBWA\NEBOKO (i.s.m. Tribal DDB, OMD Nederland)

22 Brugman breekt met de categorie. Meer dan mooi. - Brugman keukens & badkamers - Eigen Fabrikaat

23 Titel: Dropshot, een ontnuchterende kijk op communicatie. Subtitel: Een case mede mogelijk gemaakt door een beperkt mediabudget. - Koninklijke De Kuyper B.V. – PHD (i.s.m. Maatschap voor Reclame)

24 Simyo VriendenDeal – Simyo – Kokoro Amsterdam 

25 KitKat / Give Holland a Break - Nestlé – Confectionery - JWT Amsterdam

26 RLVNT - a new kind of agency – RLVNT – RLVNT


Merkcampagne

27 Hoe Telfort de alles-in-1-markt veroverde – Telfort – N=5

28 KPN Voel je vrij – Hoe KPN met behulp van emotie de categorie en Nederland voor zich won – KPN – N=5

29 Andrélon - Unilever Benelux – JWT Amsterdam

30 Hoe Hak uit de pot en op het bord kwam – Hak – Etcetera

31 Wat gaat het worden? / WK voetbal - ING Nederland – JWT Amsterdam

32 Hoe Jumbo de stoutste verwachtingen overtrof - Jumbo Supermarkten – Alfred International (i.s.m. UM, Vijf890)

33 Old Amsterdam: van oubollige oude kaas naar eigentijdse oude kaas met karakter – Old Amsterdam – Etcetera 

34 Trouw – Twijfel – Trouw - Kokoro Amsterdam

35 Samen gaan we voor duurzaam. Eneco. – Eneco - FHV BBDO (i.s.m. OMD Nederland, The USP Company, Achtung!, Blue Mango Interactive

De EffieAwards worden op 13 oktober uitgereikt tijdens het in het Concertgebouw Amsterdam.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie