Doom&Dickson begint Doom&Dickson&Sons

Met de nieuwe unit Doom&Dickson&Sons richt Doom&Dickson zich op graphic design, below-the-line, productie en executie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De naam Doom&Dickson&Sons is een knipoog naar het idee van Doom&Dickson-oprichters Serge Steijn, Ferry van Tongeren en Arjan van Woensel om hun destijds nieuwe bureau te noemen naar de door henzelf bedachte - fictieve - oprichters Jack Doom en Bill Dickson: Doom&Dickson.

Jaap Sinke (39, foto links) en Jauko Hartveldt (37) voeren de dagelijkse leiding over de nieuwe unit.

Sinke, creative director/partner bij D&D, blijft partner maar zal de rol van creative director op termijn opgeven om zich volledig te kunnen richten op het nieuwe label.
Sinke werkte voor D&D onder meer bij McCann-Erickson, TBWA\Campaign Company, Lowe Kuiper & Schouten en DMB&B.
Hartveldt, die partner wordt bij D&D, werkte bij Compasso Mundocom, Momentum en Tequila\Direct Company en is op dit moment managing partner van Productiebureau Paddock.

Robert van Dijk, managing partner D&D: ' We merken dat er behoefte is om op een kwalitatieve manier vanuit strategie en merkconcepten een betere doorvertaling te maken naar de executie van deze merkconcepten. Doom&Dickson&Sons kan daar een belangrijke rol in spelen.'

In Adformatie van komende donderdag een uitgebreid interview met Robert van Dijk over Doom&Dickson en Doom&Dickson&Sons.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie