Douwe Bob gezicht van de Bob-campagne

Via Facebook doet de zanger een oproep om drie favoriete nummers van de afgelopen vijftien jaar in te sturen.

Uit de oproepen worden negen fans gekozen die een optreden krijgen, op de achterbank van een auto. Verzoekjes kan men insturen via .

De Bob-campagne &;viert&; het vijftienjarige jubileum. Minister Melanie Schultz van Haegen van Infrastructuur en Milieu vroeg Douwe Bob ter gelegenheid daarvan mee te werken aan de campagne. 

Kan de zanger die een eigen café heeft en eerder reclame maakte voor Hooghoudt mensen oproepen niet met drank op te gaan rijden? Een woordvoerder van het ministerie meldt dat de overheid niet verbiedt alcohol te drinken, maar wel wil dat mensen niet met alcohol op achter het stuur kruipen.  






Campagnefilm


Preroll






Bureau: Roorda Reclamebureau

Concept: Joeri Jansen

Copy: Ingo Mettes, Pieter Schouten

Account: Donna Zweevel

Strategie: Christine Swankhuisen en Joost Baalbergen (Tabula Rasa)

Verantwoordelijk bij klant: Michiel Dammen en Atty Eiríksdóttir Benedikz

Regie: Joeri Jansen

Productie: Jorrit Gerritsen, Arjan Oosterbaan (Sounds Like Film)

Camera: Jeroen Simons

Geluid: Gregoor van de Kamp

Sound design: Nando Eweg (Sounds Like Film)

Streaming service: Ubideo

Webdevelopement: NoProtocol

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie