Mensen & Carrière

Edward Romunde senior artdirector bij Joe Public

Redactie | 7 april 2017, 14:52

Bureau noemt meervoudig Effie-winnaar 'one-man team'.

Joe Public Take-Away Advertising heeft zich versterkt met senior artdirector Edward Romunde. Romunde werkte eerder als senior artdirector en creative director bij onder andere DDB, Y&R, TBWA, Doom&Dickson. Hij won diverse nationale en internationale prijzen, waaronder zes Effies en een Euro Effie.

Volgens Antoine Houtsma, oprichter en creatief directeur van Joe Public Take-Away Advertising, past Romunde 'helemaal in het plaatje van Joe Public'.

Houtsma noemt de nieuwe artdirector 'een razendsnelle conceptdenker die ook op copygebied z'n mannetje staat. Eigenlijk is hij een one-man team waardoor hij breed inzetbaar is'. 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar

Gerelateerde items Joe Public Take-Away Advertising

Meer in channel Mensen & Carrière

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs