Eenderde van online aankopen wordt afgerond op mobiel

Online winkelgedrag van consumenten wordt steeds meer multichannel.

Dat biljkt uit het State of Mobile Commerce Report over het vierde kwartaal van 2015 dat zojuist is gepubliceerd door performancemarketing specialist Criteo.

Het rapport gaat in op de mobile commerce-trends en biedt inzicht in het veranderende onlinewinkelgedrag. Uit analyse van 1,4 miljard onlinetransacties concludeert Crite  onder meer dat de consumenet bij vier op de tien aankopen gebruik maakt van meer apparaten of kanalen. Een derde van de aankopen wordt uiteindelijk afgerond op een mobiel apparaat.

De snelle groei van mobile commerce zorgt er volgens Jonathan Wolf, chief product officer van Criteo, voor dat consumenten steeds vaker vragen om gepersonaliseerde merkervaringen. &;Om de digitaal bewuste consument beter te begrijpen, moeten marketeers niet naar elk van de apparaten apart kijken. In plaats daarvan moeten ze de gebruiker erachter proberen te begrijpen. Multi-device is de nieuwe standaard.&;

Universal Match – onderdeel van Criteo Dynamic Retargeting – past onlineproductaanbevelingen, advertenties en biedingen aan op iedere individuele gebruiker. Hiertoe verwerkt het dagelijks meer dan 35 miljard online gebeurtenissen om het cross-device winkelgedrag van meer dan vijfhonderd miljoen identiteiten te begrijpen. Tot nu toe waren de keuzes voor marketeers beperkt.

Download .

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie