Creatie & Campagnes

Embassy of Dutch Creativity: inmiddels 45 partijen aangesloten

Redactie | 17 april 2017, 20:08

Het is de derde editie van de Nederlandse creatieve handelsmissie tijdens het Cannes Lions Festival.

De handelsmissie is vanuit Topteam Creatieve Industrie officieel aangemerkt als strategische beurs. In een centrale club aan het strand vinden gedurende de hele week bijeenkomsten, events en feesten plaats.

Vijf organisaties bundelen hiervoor hun krachten: ADCN, Dutch Digital Agencies & Dutch Digital Design, IAA Nederland, Orange Lions en de VEA. Een brede alliantie van ambassadeurs op het gebied van Nederlandse creativiteit vertegenwoordigt de Embassy of Dutch Creativity: van reclame, digital en design tot aan audio en film. Op de nieuwe locatie, Long Beach, haken ook bestaande events aan.

Aangesloten partijen

De partijen die zich tot nu toe als ambassadeurs hebben aangemeld zijn: ACHTUNG! mcgarrybowen, Addikt, Boomerang Agency, Born05, BSUR, Burst, Capitola, Circus Family, Code d'Azur, CZAR, DDB & Tribal Amsterdam, DEPT, Dog and Pony, Energize, Kaliber, Mirabeau, New Amsterdam, Superhero Cheesecake, This Page, The Freeforce, WeFilm, Soundcircus en The Valley.

Onder de partners zijn Adformatie, Amp, BNO, Buma Cultuur, Cake Film, Creative Holland, Emerce, Fonk Magazine, Gemeente Amsterdam, Lowres, Made.for.Digital, Marketing Tribune, Nederlandse Ambassade in Frankrijk, RA*W, Result, Society of Digital Agencies (SoDA), Tiny Riot en The Next Web (TNW). 

Er is nog beperkt ruimte voor participatie in het programma als het gaat om inhaken met events, als ambassadeur of partner als merk of organisatie. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Marieke Dekkers: mail@metmarieke.nl

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Embassy of Dutch Creativity

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs