FAB in print wordt ondernemend

FAB is - zoals maandag bekend werd - vanaf september weer terug in print. Ondertitel wordt #ONDERNEMEND.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hoofdredacteur Ebru Umar dat FAB weer in print zal verschijnen. In januari nam Umar het merk over van Sanoma, dat in oktober het tijdschrift staakte. Vervolgens ging ze er online mee door op 

Nu verschijnt FAB binnenkort ook weer in print, in samenwerking met Sandy Wenderhold van uitgever Sansyl. Waarom print? &;Omdat je ook iets tastbaars wilt&;, zegt ze. Dit jaar komen er twee nummers uit, in 2015 moeten er zes edities uitkomen. Het eerste nummer halverwege september komt uit in een gedrukte oplage van 30.000 en heeft als thema ambitie. Er wordt ook nagedacht over evenementen, radio en tv. 

De doelgroep is vrouwen die werk en sociaal leven met elkaar combineren. &;Ofwel, vrouwen die wij ondernemend noemen. Vrouwen die zich durven te laten stimuleren door inspirerende verhalen van ondernemende vrouwen. In FAB geen gemiep over hoe moeilijk het leven is, maar verfrissende input over hoe je het leven kunt leven. Met de focus op de goede en mooie dingen die Nederland wel degelijk te bieden heeft.&; Maar mannen en gezin komen ook aan bod.

Uitgever Sandy Wenderhold: ‘Ebru fascineert me. Omdat ze steeds een andere, vaak onverwachte kant laat zien en niet meehobbelt met de meute. Wat voor mij een reden om met Ebru samen te werken. Want ik wil niet alleen een grote doelgroep van vrouwen bereiken, maar ze ook prikkelen om hun grenzen te verleggen. prikkelt, linksom of rechtsom.&;


Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie