Facebook-campagne Old Amsterdam

Susanne van Nierop, redactie | 22 september 2013, 18:57

Old Amsterdam heeft een Facebook-campagne gelanceerd als onderdeel van de 'karakter'-campagne.

Facebook-fans fans van Old Amsterdam kunnen iemand die karakter heeft getoond een ‘kaart’ - een doosje waarin niet alleen een persoonlijke boodschap van de verzender zit maar ook een verpakking met borrelblokjes Old Amsterdam - sturen.

In de Facebook-app kan iemand de adresgegevens van een vriend(in), collega, familie, buren, etc. opgeven en invullen hoe hij of zij karakter heeft getoond. Op deze kaart staat de naam van de ontvanger en de gever vermeld. En de reden waarom de gever vindt dat karakter is getoond.

De Facebook campagne maakt deel uit van de door Etcetera ontwikkelde campagne van Old Amsterdam waarbij karakter centraal staat. In de campagne wordt een link gelegd tussen de oude kaas met karakter naar mensen met karakter.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Jan van Galen

(22 september 2013, 21:16)
Gaaaaaaappppp....
Maar we hebben gelukkig wel 'iets met Facebook' gedaan!

Gerelateerde items Old Amsterdam Facebook Kaaskaart