Fashionchick nu 100 procent Sanoma

Na enkele jaren samenwerken heeft Sanoma in een versneld tempo Fashionchick volledig aan haar digitale portfolio toegevoegd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sanoma breidt haar belang uit van 55 procent naar 100 procent van de aandelen.

Sanoma zegt dat Fashionchick de afgelopen jaren een continue groei heeft laten zien. De uitgever verwacht het huidige Fashionchick de komende jaren verder door te laten groeien als ‘internationale key speler in online fashion’.

Het huidige management team, bestaande uit Gerco de Jong, Arno Mulder, Ellen Snijder en Aart Wallet, zal na de volledige overname in dienst blijven en zich richten op verdere groei en internationalisering.

Fashion voor heren en kids
Sanoma zet ik de komende maanden in zowel Nederland als Duitsland de nieuwe webshops MENTODAY en KIDSTODAY.

Klik om te vergroten

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie