Fitzroy ontwikkelt tv-campagne voor A.Vogel

Er zijn in totaal elf verschillende commercials geproduceerd.

Biohorma, producent van A.Vogel, het grootste zelfzorgmerk in Nederland, heeft na een pitch Fitzroy de opdracht gegeven een nieuwe tv-campagne te ontwikkelen. In de campagne staan de merkwaarden ‘natuurlijk’ en ‘effectief’ centraal.

Sandra Stroeve, Manager Marketing en Communicatie bij Biohorma: ‘We zijn ontzettend blij met het resultaat. We hebben elf commercials ontwikkeld en iedere commercial is anders, maar heeft dezelfde, eigen A.Vogel-signatuur, waardoor het geheel gaat optellen voor het merk. De boodschap wordt op een rustige, ietwat eigenzinnige wijze overgebracht en is eenduidig: A.Vogel helpt.’

Jur Baart, oprichter Fitzroy: ‘We wilden binnen de categorie disruptief zijn, zonder in te boeten op de effectiviteit van de commercials. Daarom hebben we nauw samengewerkt met Braingineers, zodat we nu de maximale balans hebben tussen effectiviteit en impact. Rekening houdend met alle regels.’

Vanaf week 37 gaat de eerste commercial live in Nederland. Daarna zullen vele commercials volgen en gaat de commercial ook internationaal uitgerold worden in landen als Zwitserland, België, Slovenië en Canada.

Credits
Opdrachtgever: Biohorma
Strategie en creatie: Fitzroy
Productiemaatschappij: Made.For.Digital
Regisseur: Daniel Bruce
Fotografie: Ruud Binnekamp
Executive Producer: Bernd Out
Producer: Boudewijn Brouwer
Camera: Rutger Storm
Grader: Rik Mahieu
Compositing: Dustin Kershaw
Editor: Thomas Kamphuis, Rens Lelieveld
Muziek: Michaël Sauvage

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie