FNV kiest voor Dawn en Stroom

De vakbond gaf in een korte pitch de voorkeur aan Dawn boven N=5.

Vorig jaar herfst tekende BBK/Door Vriendschap Sterker nog voor de laatste .

Nieuwe relevantie en impact

‘Met 1,1 miljoen leden is FNV de vakbond van Nederland en willen we niet alleen achter de schermen, maar ook in het openbaar een leidende en verbindende rol spelen in het maatschappelijk- en sociaaleconomisch debat’, aldus Leo Hartveld, algemeen secretaris dagelijks bestuur FNV. ‘Daarbij speelt beeldvorming een belangrijke rol, net als het betrekken van nieuwe doelgroepen. Nieuwe relevantie en impact, dat is onze zoektocht samen met DAWN.’

‘Een vakbond klinkt als iets van vroeger, maar FNV is relevanter dan ooit’, stelt Inge Ligthart, managing director . ‘Kijk maar om je heen, sociale cohesie wordt razendsnel afgebroken en er komt niet iets nieuws voor in de plaats. Dat is niet gezond voor een samenleving.’

De nieuwe campagne zal op 1 mei gelanceerd worden. Dawn wordt verantwoordelijk voor de strategie, uitvoering en orchestratie van alle merk en activatiecampagnes en branded content van FNV en zijn sectoren.

FNV koos voor als nieuw mediabureau.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie