Fotoverslag vierde Digital Dinner Amsterdam

120 senior creatives en strategen waren donderdagavond te gast bij The Roast Room voor de vierde editie van Digital Dinner Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het thema: creativiteit en technologie. 

De sprekers: , en
Host: Bert Hagendoorn
Ook kort on stage: Alexander Meyers van sponsor Adobe 
Gastheer: Michiel Deenik, eigenaar The Roast Room
 

Foto&;s:

 

 

 


Bert Hagendoorn (links) en Dick Buschman (Achtung!)

 


Robert Overweg

 

 


Jaime Levy

 


Michiel Deenik

 


Jason Silva

 

 

 

Digital Dinner Amsterdam is een initiatief van Emerce, in samenwerking met Bert Hagendoorn, Achtung! en &LELOUX. Sponsor van de avond is Adobe, Friends zijn MediaMonks, Made.For.Digital, Code d&;Azur, Bob Mayata, Pop The Campaign en Amsterdam Ad Blog.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie