Fred & Farid Paris in actie voor kleine bedreigde diersoorten

Bureau maakt bewustwordingscampagne voor The Noé Association

‘De meest kwetsbare soorten zijn niet altijd het meest zichtbaar’. Dat is de boodschap van The Noé Association en reclamebureau Fred & Farid Paris. Met een nieuwe campagne vragen zij aandacht voor afname van biodiversiteit.

‘Het uitsterven van grote dieren, zoals tijgers, reuzepanda’s en beren, roept emotionele reacties op bij het grote publiek. Het lot van kleine, vaker voorkomende soorten laat ons onverschillig’, zegt een woordvoerder. ‘En dat terwijl deze van groot belang zijn voor de biodiversiteit.’

In de campagne vragen de partijen aandacht voor vijf kleine, vergeten soorten, zoals bijen, aardwormen en plankton. Noé wil de publieke opinie beïnvloeden en op die manier de afname van biodiversiteit een halt toeroepen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie