Fred & Farid starten mediabureau

Ginette Lavell AdWorld, auteur | 24 oktober 2012, 11:41

(FR) Frédéric Raillard en Farid Mokart, grondleggers van de Fred & Farid Group, starten in samenwerking met Havas Media een eigen mediabureau genaamd Fred & Farid Media.

Fred & Farid Group kent verschillende gespecialiseerd bureaus, met name gericht op creatief werk. Onlangs werd de eerste vestiging in geopend. Nu gaat het bureaunetewerk zich voor het eerst specifiek richten op mediainkoop.

Fred & Farid Media kan rekenen op een mediabudget ter waarde van 30 miljoen euro voor klanten als Coyote, Weight Watchers en Domyos. Eigenaaar zijn behalve Fred & Farid ook Bolloré (die al 30 procent van de holding in handen heeft) en Pascal Crifo die Fred & Farid Media ook gaat leiden.

bron:

Over de auteur

Ginette Lavell AdWorld

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Fred & Farid Bolloré Media