A friend of mine versterkt team met 3 personen

Om precies te zijn een nieuwe creative director, digital designer en digital producer.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sinds begin september werkt Japie Stoppelenburg bij het bureau als creative director. Stoppelenburg werkte eerder als lead creative by digital agency TamTam waar hij actief was op klanten zoals UPC, Pickwick, Eyewish, het Rotterdams Philarmonisch Orkest en zorgverzekeraar AGIS. Hij was eerder ook te zien als spreker op TedxDelft met zijn talk over &;A schoolyard named Facebook&;.

Daarnaast is Ana Méndez in oktober van start gegaan als digital designer. De uit Mexico City afkomstige Méndez is afkomstig van OgilvyOne Worldwide waar zij werkte op klanten zoals Nestle, Coca-Cola, Dolce Gusto, Red Bull, UPS en Dormimundo. Zij werkte tevens mee aan de campagne &;Tweetbullets&; voor Museo Memoria y Tolerancia (Museum of Memory and Tolerance), die in 2012 een bronze promo en activation Lion won in Cannes. 

Tot slot werd het team aangevuld met digital producter Rick Slijkhuis, afkomstig van IN10 waar hij eerder dezelfde rol vervulde op klanten zoals Soigneur, Nhow (NH Hotelles), Robeco, de Wereldhavendagen, FNLI en de Kunsthal.

Managing director Marcel van der Heijden &;We zijn erg blij met de komst van Japie, Ana en Rick. Deze drie ervaren krachten op social- en digital gebied zijn een belangrijke stap om onze verdere ambities te verwezenlijken en onze groei als &;social activation&; agency te realiseren&;.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie