Creatie & Campagnes

Game of Thrones tentoonstelling opnieuw naar Amsterdam

Annick van Dijk, redactie | 7 januari 2015, 16:06

De expositie is interactief door gebruik van onder andere Oculus Rift.

De  toont verschillende attributen uit de eerste vier seizoenen en een selectie voorwerpen uit het nog uit te zenden vijfde seizoen. 

Interactief
De expositie wordt een interactieve ervaring. Bezoekers kunnen hun favoriete Game of Thrones familie steunen door zich online bij het officiële huis aan te sluiten voor ze de tentoonstelling betreden. Samen met de ‘Ascend the Wall’ 4D Oculus Rift Virtual Reality Experience en enkele activiteiten die geïnspireerd zijn op choquerende gebeurtenissen uit de eerste vier seizoenen biedt de expositie een nieuwe bezoekerservaring.

Datum
Verdere details over de Nederlandse Game of Thrones expositie, waaronder data, tijden en de locatie, worden de komende maanden onthuld.

2013
De expositie was in
ook te bewonderen in Amsterdam. De tentoonstelling werd destijds door ruim 21.000 mensen bezocht.

Over de auteur

Annick van Dijk
Redacteur voor Tijdschrift voor Marketing, marketingonline.nl en Mobilemarketing.nl. Lees meer over Annick van Dijk

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Game Of Thrones Expositie Interactief

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs