Gedane Zaken: Imagine People, BRNDCRMBS, De Jonge Wolven

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?

Imagine People is voor de tweede keer op rij geselecteerd om de SASOL Solar Challenge vast te leggen. Vorig jaar reisde Imagine People met het Nuon Solar Team naar Australië en tijdens de komende editie zal het bureau de videocommunicatie verzorgen in Zuid-Afrika.

Dirk Jan Prakken, partner van Imagine People: ‘We willen ieder jaar vernieuwen. Dit jaar reizen we daarom naar Pretoria met de nieuwste apparatuur, zoals een 360-graden-camera en onze drone.’
In 2015 werd het Nuon Solar Team voor de zesde keer winnaar van de World Solar Challenge in Australië.

Reclamebureau BRNDCRMBS gaat aan de slag voor de nieuwe, internationale franchiseformule . Het Rotterdamse bureau wordt verantwoordelijk voor de positionering van het merk- en communicatieconcept. Bram’s Gourmet Frites is onderdeel van Bram Ladage, een bekende Rotterdamse patatspecialist.

Bureau One Shoe werkt samen met zorgconcern aan de ontwikkeling van een nieuwe intranetoplossing. Espria is de overkoepelende organisatie van merken als GGZ Drenthe, Zorggroep Meander en PartiCura en heeft ruim 20.000 medewerkers. Internetbureau One Shoe doet veel in de gezondheidssector en is onder meer werkzaam voor het UMCU, Antonius Ziekenhuis en FocusCura.

PR-bureau Lubbers De Jong gaat werken voor , Google Premier Partner en specialist op het gebied van cloudtechnologie. Het bureau moet de communicatie- en pr-activiteiten in Nederland versterken, door te assisteren met contentmarketing en mediarelaties.

De Jonge Wolven gaan aan de slag voor de digitale uitagenda . De Jonge Wolven (trainees van pr-bureau De Wolven) zijn ingeschakeld om WTDNXT te adviseren op het gebied van pr en social media.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie