Gedane Zaken: MediaValue, Festina Amsterdam en Expand Online

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?

Dela kiest opnieuw voor MediaValue

Na een pitch met diverse mediabureaus heeft Coöperatie DELA onlangs besloten de samenwerking met te continueren. MediaValue verzorgt de mediastrategie, planning, inkoop en executie/optimalisatie voor Dela sinds 2012.

Festina Amsterdam neemt Studio Undog over

Vanaf 1 februari gaat Studio Undog van grafisch ontwerper Ferry van Zijderveld op in branding & digital agency . Studio Undog staat bekend om zijn conceptuele beeldconcepten en identiteiten. Van Zijderveld was eerder betrokken als partner bij creatief bureau Hotel en wordt binnen Festina Amsterdam creatief directeur.

OVG gaat samenwerken met Formlab Creative Agency

Het creatieve bureau gaat samen met vastgoedontwikkelaar OVG het Olympic Plaza Amsterdam voorzien van een vernieuwde identiteit. wordt betrokken bij dit project voor strategisch advies en het ontwikkelen van een merkidentiteit, die niet alleen aansluit op cutting edge duurzame technologie, maar daarnaast het lef van de vastgoedontwikkelaar verder laat groeien.

IN10 ontwikkelt Digital Hospitality voor Eindhoven Airport

Het vliegveld lanceert samen met het creatieve bureau de vernieuwde positionering ‘Always Easy’, waarin de reiziger centraal staat. Naast de on- en offline doorvertaling van de positionering gaat aan de slag met de ontwikkeling van enkele tools – als een mobiele dagplanner - om de reiziger nog meer te ontzorgen.

MPG. wint pitch Intersport

Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft Intersport gekozen voor als contentmarketingbureau. MPG gaat aan de slag met een Intersport-magazine, waarin echte mensen producten aanprijzen op basis van hun eigen sport- en trainingsverhalen.

Hans Anders kiest voor Expand Online

Het onlinemarketingbureau van TamTam is bij Hans Anders aangehaakt voor de online activatie. Daarbinnen gaat aan de slag met een omni-channel benadering. Daaronder valt onder andere online advertising, zoekmachineoptimalisatie, contentcreatie en web analytics.

Mr. Prezident lanceert tweede design bureau Fresqo

Het doel van dit nieuwe bureau is om klanten breder en beter te helpen bij het visualiseren van hun verhalen. ‘Met Fresqo voorzien wij klanten in een brede vraag op het gebied van visual storytelling. Denk daarbij aan animaties en infographics, maar ook aan andere vormen van geïllustreerde content voor sites, social media en print’, aldus , mede-oprichter Fresqo.

Bureau Loos aan de slag voor OnsBrabantNet

De regionale internetprovider werkt vanaf oktober 2015 samen met . Het bureau van Kees Albers en Josien de Bruin is verantwoordelijk voor alle communicatie van het merk. Bureau Loos wil de nuchtere Brabantse mentaliteit van de regionale provider centraal zetten in de nieuwe campagne.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie