Gedane Zaken: Propaganda, Fabrique, Meijer & Walters

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?

Propaganda ontwikkelt voor Bliyoo een corporate campagne en diverse actiematige campagnes gedurende het jaar. Bliyoo is het ‘all you can read’ concept van Bruna; onbeperkt digitaal lezen van boeken en tijdschriften voor een vast bedrag per maand.


Ontwerpbureau Fabrique gaat werken voor the National Gallery in Engeland. Na een pitch koos het Londense museum voor Fabrique voor de herpositionering van het merk en de ontwikkeling van nieuwe digitale middelen. Met werken van Turner, Da Vinci, Rembrandt en Van Gogh is the National Gallery een van de meest vooraanstaande kunstmusea ter wereld.


Rackspace, de managed cloud company, selecteerde Meijer & Walters na een korte bureauoriëntatie. Rackspace wil de naamsbekendheid en merkvoorkeur in de Benelux en Scandinavië vergroten. De eerste uitingen zijn vanaf deze maand zichtbaar.


Haarsalon Salon B brengt de PR-activiteiten onder bij Blyde Amsterdam. Bij Salon B werken haarstylisten als zelfstandig ondernemer. Het bedrijf heeft inmiddels acht locaties door heel Nederland. PR-bureau Blyde is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de PR-strategie van het merk.


Gaastra heeft Shopping Minds in de arm genomen om na de introductie van de nieuwe webshop de conversie te verhogen. Shopping Minds heeft een Data Driven Conversion Platform (DDCP) ontwikkeld waarmee het oriëntatie- en aankoopgedrag van de bezoekers en klanten op de webshop realtime kan worden beïnvloed. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie