Marketing Technology

Geen paniek: de mediabuying robot komt in vrede

Rob Beemster, redactie | 2 maart 2017, 16:16

Gaat de robot de media-inkoper overbodig maken? Voorlopig niet, maar bureaus doen er wel verstandig aan om zich meer te richten op strategie en creatie.

Foto's: Chris van Houts Die boodschap kwam gisteravond duidelijk door tijdens de kennissessie ‘Artificial Intelligence in media buying. Hoe lang nog voor het mediabureau?’, die Adformatie met 3MO en Adgorithm gistermiddag organiseerde in het Novotel Hoofddorp. Op het programma stonden korte presenta...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Albert Ruud De Langen 3Mo

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs