door Kari-Anne Fygi, redactie | 8 januari 2014, 13:14 in Media
Klm Mediapartners (G+J)

G+J gaat KLM’s Holland Herald maken

- Update - KLM heeft na een pitch besloten de realisatie van het inflight magazine Holland Herald bij G+J onder te brengen.

Dit houdt in dat Holland Herald en MediaPartners Group per mei 2014 na 48 jaar (sinds het eerste nummer in 1966) uit elkaar gaan.

MediaPartners Group: ‘Wij danken KLM voor de afgelopen 48 jaar. We gaan door met een prachtig portfolio maar zullen de samenwerking met het team van Holland Herald zeker missen.’

In juni 2013 kreeg G+J IMS Sales Office Germany al de verantwoording voor de marketing en sales van Holland Herald.

Director G+J Custom Content Petra Schuttel: ‘Het concept dat wij in mei zullen lanceren is eigentijds en sophisticated.

'We hebben deze titel van klassiek inflight magazine getransformeerd tot een blad met de allure van een publiekstijdschrift.’

Natascha van Roode, hoofd marketingcommunicatie KLM: ‘We hebben voor G+J Custom Content gekozen vanwege de "brand fit" tussen onze organisaties en het feit dat het team klaar is om mee te groeien in de toekomstplannen die we hebben op het gebied van onder andere content sharing. 

'Daarnaast heeft G+J Custom Content een fris en eigentijds concept voor Holland Herald neergezet zonder de ziel van het blad te verliezen.’

 

 

 

 

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Klm Mediapartners (G+J)

Over de auteur

Kari-Anne Fygi

redactie

Journalist, blogger, eindredacteur van Tijdschrift voor Marketing & Adformatie (Adfo Groep).

Lees meer over Kari-Anne Fygi

Handboek Online Conversie
Haal meer uit online!
Whitepapers
Populaire blogs