Premium

Grolsch Kornuit kiest voor Fitzroy

Grolsch heeft de communicatie van submerk Kornuit ondergebracht bij Fitzroy.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Grolsch heeft de communicatie van Kornuit, &;zijn nieuwe generatie pils&;, ondergebracht bij Fitzroy. Fitzroy wordt verantwoordelijk voor de BTL activaties voor Kornuit en zal nauw samenwerken met Alfred.

Met de introductie van Kornuit wil Grolsch een nieuwe jongere doelgroep aanspreken.

Quotes
René Borggreve (Kornuit): &;Na de succesvolle introductie afgelopen jaar gaan we Kornuit nu verder uitbouwen. Fitzroy heeft veel ervaring met drankmerken en heeft in meerdere cases bewezen de taalvan de doelgroep goed te kunnen spreken.

Marnix Tiggeloven (Fitzroy): &;Het is mooi om een nieuw biermerk te bouwen en zeker een bier dat gebrouwen wordt op traditie maar wel wil vernieuwen. En dat is ook nodig want de biermarkt is enorm in beweging met de opmars van onder meer speciaal - en lokaal gebrouwen bieren.&;


 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie