Grolsch wil dat mensen meedenken over speciaalbieren

De bierbrouwer wil dat consumenten helpen met het verder ontwikkelen van de twee nieuwe speciaalbieren Kruidige Pale Ale en Milde Amber.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vanaf 15 september, als de twee speciaalbieren te koop zijn, kunnen bierliefhebbers tot en met december met een actiecode op de verpakkingen hun mening geven over de naam, het glas dat erbij past en natuurlijk wat zij van het bier vinden.

Grolsch leidt ‘alle bierliefhebbers op tot bierkenners’ via een online videotutorial. Drie verschillende experts geven hun advies: (oud-MolBlogger) Alef de Jong als naamexpert, Fiona de Lange als smaakexpert en Henri Reuchlin als bier(glas)expert.

Op basis van een jurybeoordeling van de inzendingen worden de speciaalbieren in het voorjaar van 2015 opnieuw geïntroduceerd met een nieuwe naam en bijpassend glas.

Consumenten maken daarnaast kans om hun foto en naam terug te zien op de nieuwe verpakking.             

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie