Hallmark en Lemz bestrijden eenzaamheid met 'Wees zuinig op wie je lief is'

Hallmark lanceert in het kader van de Week tegen Eenzaamheid de dienst 'Hallmark Reconnect Service'. De campagne heeft een duidelijk Lemz-stempel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op de eerste dag van de Week tegen Eenzaamheid (25 september) lanceert Hallmark Cards een de dienst &;Hallmark Reconnect Service&;. Een speciale collectie kaarten, die gratis aangeboden wordt via en de app, maakt het volgens de initiatiefnemer mogelijk om echte aandacht te schenken en het gesprek weer te openen met dierbaren waarmee contact verbroken is. De Hallmark Reconnect Service kan de hele maand oktober kosteloos ingeschakeld worden om oude vrienden, familie en bekenden op te sporen en te herenigen. Hallmark: &;Als één op de drie Nederlanders weleens eenzaam is, is aandacht voor elkaar zeer welkom.&;

Lemz tekende voor het concept, de campagne en kaarten. Voor de campagne, die deze week start met kick-off advertenties in Metro en Telegraaf, wordt samengewerkt met TMG. In de maand september heeft de Reconnect service warmgedraaid en zijn de eerste mensen al gevonden en herenigd. Deze vaak bijzondere verhalen zijn vanaf vandaag – samen met de speciale collectie kaarten - te bekijken op Hallmark.nl/reconnect.

Eerder maakte Lemz (samen met en Wefilm) al . Net als in de nieuwe eenzaamheidscampagne was het element van &;authentieke emotie&; ook daarin goed zichtbaar.

Dit zijn de kaarten die Hallmark gratis ter beschikking stelt. (Alleen de postzegel dient afgerekend te worden.)

Credits
Bureau: Lemz
Fotograaf en Director: Paul D. Scott
Klant: Hallmark
Media: TMG
Muziek: Sizzer Amsterdam

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie