Mensen & Carrière

Hannes van Raaij in creatieve directie Triple

Rob Beemster, redactie | 21 december 2016, 14:07

Van Raaij was hiervoor werkzaam als creatief directeur bij onder andere DigitasLBi en Clockwork.

Samen met Robert Overweg zal hij de creatieve directie vormen van Triple. Overweg is inmiddels ruim 4 jaar verbonden aan Triple en helpt grote merken als Vodafone en RTL met de realisatie van digitale producten, strategie en design en implementatie van concepten in VR. Daarnaast staat hij op internationale podia met VR toepassingen zoals Beyond Sports die inmiddels door verschillende voetbalclubs omarmd is.

Van Raaij werkte hiervoor als creative director bij Clockwork voor merken als Hi-tec, StudyStore en Port of Rotterdam. Daarnaast ontwikkelde hij samen met de startup Happitech de game Skip a beat die wereldwijd prijzen won en technologie inzet om mensen bewuster te maken van hun gezondheid.

Het honderdveertig medewerkers tellende Triple is een technologiebedrijf dat zich tot doel stelt om technologie menselijker te maken. Behalve als digitale partner voor ondernemingen is Triple ook actief met het ontwikkelen van eigen producten, zoals Vinson (mobile video platform), Beyond Sports (VR training voor prof sporters) en SpotOn (realtime editing voor redacties). 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Avatar

Allard Jaspars

(22 december 2016, 8:15)

Van hartuh gozer! Ik wist dat je weer ergens op zou duiken :-))

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Triple Hannes van Raaij

Meer in channel Mensen & Carrière
Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs