Marketing Technology

Hannes van Raaij: 'Er werken hier meer techies dan creatieven'

Rob Beemster, redactie | 10 januari 2017, 11:01

Voormalig creatief directeur van Clockwork en DigitasLBi over zijn overstap naar 'techclub' Triple.

Van Raaij werkte in het verleden voor Lost Boys en was hiervoor drie jaar creatief directeur bij Clockwork waar hij werkte voor merken als Hi-tec, StudyStore en Port of Rotterdam. Bijna een jaar geleden stapte hij hier op, naar eigen zeggen om kleinschaliger te kunnen werken. En nu toch weer bij een...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Hannes van Raaij Triple Clockwork

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs