Harry Dekker (Unilever): 'Belangrijke rol Mindshare bij onze marketing en merkcommunicatie'

Mindshare en Unilever gaan de komende jaren met elkaar door. Harry Dekker en Ruud de Langen reageren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Afgelopen weekend dat de review die Unilever begin dit jaar internationaal begon heeft geresulteerd in de aanstelling van Mindshare in 60 landen wereldwijd. 

Het gaat daarbij om een continuering van de samenwerking, ook in Nederland. Mindshare werkt sinds 2005 voor Unilever. De verlenging geldt voor drie jaar.

Media Director van Unilever Harry Dekker zegt dat &;onder invloed van veranderend consumentengedrag en een dynamisch medialandschap&; marketing en merkcommunicatie binnen het concern &;een sterke en positieve ontwikkeling&; doormaakt. &;Initiatieven als Crafting Brands for Life, Planning for Agility en de introductie van ons nieuwe communicatiemodel (A.R.T.) illustreren dit. Daarbij is een belangrijke rol weggelegd voor het mediabureau. Gelet op de gerealiseerde successen in de afgelopen jaren en de krachtige visie die Mindshare voor de komende jaren voor ons heeft ontwikkeld, zijn wij verheugd ons partnership te kunnen continueren.&;

Ruud de Langen, ceo Mindshare Nederland: &;We zijn erg blij de tien jaar durende samenwerking te kunnen verlengen. Dit is een huwelijk dat geen moment verveelt. Unilever is niet alleen de grootste adverteerder van Nederland, maar ook de meest progressieve. Het Mindshare-team onder leiding van Atva van Zanten werkt samen met het mediateam van Unilever continu aan innovatie op het gebied van media, waarvan de impact alsmaar groter wordt.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie