Merk & Strategie

Hartstichting zoomt in op oplossingen in nieuwe tv-campagne

Claartje Vogel, redactie | 23 maart 2017, 18:16

De stichting kiest voor een nieuwe strategische richting

De Hartstichting kiest samen met bureau Kingsday voor een nieuwe strategische richting. De ernst en urgentie van hart- en vaatziekten staan niet meer centraal, maar juist concrete oplossingen waaraan de stichting werkt. BeeldvormingsonderzoekDit doen ze op basis van een beeldvormingsonderzoek. Het i...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Hartstichting Kingsday

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs