Media

Hearst Magazines Netherlands wordt Hearst Netherlands

Redactie | 1 juli 2016, 12:34

Hearst Netherlands wil zich positioneren als 360 graden uitgever.

Er is naast een nieuwe merknaam ook een bijbehorend nieuw beeldmerk.

Hearst Netherlands meldt te zijn uitgegroeid tot &;een volwaardig 360 graden uitgever met focus op het high-end segment en (internationaal) sterke merken, zoals ELLE, Esquire en Quote&;. Naast print, digitaal en events, wordt Hearst Create (de crossmediale concepting propositie van Hearst), steeds belangrijker om in de behoeften van de business-to-business markt te voorzien. 

De crossmedialiteit komt in de naam Hearst Netherlands beter tot uiting, meldt het mediabedrijf in een persbericht.

vertelde ceo Luc van Os meer over de strategie van Hearst. 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Hearst Magazines Netherlands

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs