Heineken: een nieuwe legende staat op

In de nieuwe wereldwijde Heineken Cities of the World-campagne gaat een jonge hipster op avontuur in de urban jungle.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De nieuwe Heineken-campagne is de zevende in &;The legends&;-campagne van Wieden+Kennedy. In de nieuwe, 2 minuten durende film, gaat de hoofdpersoon op avontuur door een setje gevonden business kaartjes te volgen die een aantrekkelijke dame in de taxi achterliet. Hij blijkt een man die alles kan en bovendien door alle dames en heren op zijn pad in de armen te worden gesloten. Uiteindelijk vindt hij de dame, de start van een volgend avontuur.

Bossa Nova Baby van Elvis begeleidt de commercial en de regie was in handen van het bekende Zweedse regiecollectief Traktor.

De film is onderdeel van een geïntegreerde campagne waar ook een online activatie en een special edition Heineken-fles onderdeel van zijn. Op deze flessen zijn de steden New York, Shanghai, Berlin, Amsterdam, London en Rio de Janeiro afgebeeld.  

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie