door Roderick Mirande, redactie | 6 januari 2014, 16:53 in Business
Hersenstichting Leukwerkt

Hersenstichting kiest voor Leukwerkt

Leukwerkt heeft een speciaal campagnelogo ontwikkeld en de huisstijl aangepast.

Na een korte bureau-oriëntatie heeft de Hersenstichting voor Leukwerkt gekozen. Dit jaar bestaat de Hersenstichting 25 jaar en zal daar de nodige communicatieve aandacht voor vragen. Aan Leukwerkt is gevraagd een totaalcampagne te ontwikkelen die al deze activiteiten ondersteunt en verbindt.

Zo heeft Leukwerkt een speciaal campagne logo ontwikkeld en de huisstijl aangepast.

Daarnaast zal er campagne worden gevoerd op televisie en in print en zijn er activiteiten via social media. De campagne zal na het jubileumjaar doorlopen in een structurele campagne die Nederland zal blijven aansporen te geven voor hersenen en de genezing van hersenziekten.

 


Bart Kuiper collecteert voor de Hersenstichting

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Hersenstichting Leukwerkt