Premium

Hi-Tec selecteert Khanna\Reidinga voor ‘global creative duties’

Het sport- en outdoormerk koos zonder pitch voor K\R.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

(K\R) wordt verantwoordelijk voor alle advertising en branding van het 40-jarige merk.

–  met 400 medewerkers en een wereldwijde omzet van 250 miljoen dollar - wordt gedistribueerd in 100 landen en heeft vestigingen in Engeland, Amerika, Canada, Zuid-Afrika, Spanje, Frankrijk, Duitsland en de Benelux.

K\R is gevraagd om de merkbekendheid te vergroten en nieuwe producten te introduceren in de snel groeiende outdoor- en wandelcategorie.

Hi-Tec Global Marketing Director Patrick Boom licht toe: ‘K\R heeft laten zien dat ze onze waarden en ambities echt begrijpen. Samen zullen we de volgende stappen zetten om een wereldwijd erkend en nog succesvoller merk te worden.’

Veelbekroond is de Hi-Tec viral Liquid Mountaineering van uit 2010:

Afgelopen najaar ontwikkelde en produceerde This that + the other het online documentaire project ;The Walkumentary Series&; voor Hi-Tec.

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie