Premium

Hornbach komt met 'modecampagne'

Bouwketen Hornbach brengt een ode aan kluskleding.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hornbach wil klussers die geen afscheid kunnen nemen van hun kluskleding naar eigen zeggen ‘een hart onder de riem steken’. 

&;Met deze tv-spot spelen we in op het ultiem herkenbare klusbeeld van de klusser en zijn of haar kluskleding’, legt Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach, uit. ‘De spijkerbroek die stijf staat van het behangplaksel en de verfresten. De trui met die scheuren. De schoenen die écht niet meer kunnen. Toch kan niemand afscheid nemen van die "kluscollectie". Niet omdat het modieus is, maar omdat er zoveel herinneringen aan kleven. Al die klussen die je hebt gedaan in die kleren: de tuin, de babykamer, de nieuwe badkamer, de keuken, noem maar op.’

Hornbach komt vaker met opvallende campagnes, zo ontwikkelde bureau Heimat vorig jaar een &;&; met de commercial over een gothic pubermeisje en haar vader.

Credits
Reclamebureau: HEIMAT, Berlin
Producent: Trigger Happy Productions
Regisseur: Carl Erik Rinsch
Camera: Bjorn Chapentier
Edit: Ben McCambridge

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie