Huiselijke Iglo-campagne toont oplossing voor herkenbare momenten

Het diepvriesmerk wil laten zien dat hun roerbakgerecht een handige oplossing is voor onverwachte momenten.

tekent voor de realisatie van de nieuwe campagne.

De campagne bestaat uit vijf commercials met ieder een eigen verhaal, elk gericht op een andere doelgroep. Of je nu als student een voedzame maaltijd tussen college en kroeg moet eten of als je toch niet voor je gezin hoeft te koken, Iglo wil er &;voor je kunnen zijn&;.

Top of mind

Om deze boodschap top of mind te krijgen bij de consument, ontwikkelde BrandDeli vijf tag-ups voor de commercials. Hierin is de hoofrolspeler te zien, uit de daaropvolgende commercial, die een Iglo Roerbak Sensatie uit het vriesvak pakt en in zijn/haar mandje stoppen.

‘Door het in chronologische volgorde uitzenden van de consumer journey, creëert Iglo een duidelijk en geloofwaardig verhaal’, stelt , director brandpartnerships BrandDeli. ‘Dat moet ervoor gaan zorgen dat consumenten bewuster boodschappen gaan doen om op een later moment zorgeloos te kunnen genieten van een makkelijke maaltijd voor een persoon.’

De campagne is vanaf deze week online en op de BrandDeli-zenders te bekijken:

Tag-up Student:

TVC Student:

Tag-up Post it:

TVC Post it:

Credits
Account Manager: Simone Beekman, BrandDeli
Project Manager: Bob Leenhouwers, BrandDeli
Project Producer: Bieke van Schijndel, BrandDeli
Concept & Strategie: Jan-Willem den Ouden, BrandDeli
Uitvoerend producent: Huub Lensvelt, Helder TV
Marketing Director Netherlands: Harald Guimarães, Iglo Nederland
Brand Manager Side Dish & Meals: Yolanda van Grootel, Iglo Nederland
Mediabureau: Havas Media

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie