IAA begint nieuwe campagne Get Infected

Met het thema Get Infected introduceert de International Advertising Agency (IAA) deze week zijn nieuwe campagne en website.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne werd ontwikkeld door Woedend! met een groot aantal andere partners en ambassadeurs uit de reclame- en marketingbranche. Bas van Berkestijn en Paul Woltering van Woedend! zijn beiden al jarenlang IAA-lid. Van Berkestijn: 'Altijd als ik een IAA bijeenkomst bezoek, kom ik geïnspireerd terug. Daarnaast is de IAA ook nog eens een hele gezellige club. Je merkt dat bezoekers van de bijeenkomsten van de IAA allen liefhebbers van het vak zijn. Toen wij door de IAA benaderd werden om aan een campagne mee te werken, hoefden we daar dan ook niet lang over na te denken. Een dergelijke club is goed voor de communicatiebranche en wij willen zeker meehelpen aan de verdere groei.'

Woedend! is aan de slag gegaan met het DNA van de IAA als inspiratiebron. Het concept van de campagne ‘Get Infected’ is gebaseerd op 'het feit dat je bij de IAA niet zomaar geïnspireerd raakt door de aanwezige kennis en unieke energie van de leden. Je loopt je een regelrechte (vak)besmetting op'.
Naast deze campagne heeft Woedend! het Get Infected idee ook doorgetrokken naar de en deze vernieuwd.
De volgende ambassadeurs hebben aan de eerste reeks uitingen van de campagne vrijwillig meegewerkt: Nalden (blogger, mede-oprichter van o.a. WeTransfer), Jacqueline Smit (directeur Consumer Channel Group bij Microsoft), Almar Holtz (oprichter 2theloo – innovatief concept) en Lode Schaeffer (eigenaar en creatief directeur van Indie Amsterdam, voorzitter ADCN).

Klik afbeelding voor een vergroting.

Fotografie: Brenda de Vries.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie