IAB Nederland: 25 nieuwe leden in eerste helft 2015

Organisaties als ABN Amro, Bol.com, Zoover, Exterion Media en Aegon sloten zich bij IAB aan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het totaal aantal leden komt hiermee op 169 organisaties. &;Dat we er in zo’n korte tijd 25 nieuwe leden bij hebben gekregen is bijzonder. Het toont aan dat de sector op alle fronten kiest voor kennis en kunde op het gebied van digitalisering van marketing. De aanmeldingen van deze toonaangevende bedrijven zijn voor ons een belangrijk signaal dat we goed bezig zijn&;, zegt Govaert Plesman, directeur IAB Nederland.

ABN Amro mediamanager Katrien Kleintjes licht het lidmaatschap van de bank toe: &;Binnen ABN Amro zijn we druk bezig met digitalisering van ons eigen aanbod, maar ook met digitalisering van onze marketingcommunicatie. Aangezien de ontwikkelingen snel gaan en we behoefte hebben aan meer kennis in huis, leek het ons goed om actief deel te nemen in een branchevereniging die deze twee zaken centraal stelt in haar missie. En dat is IAB Nederland.&;

De nieuwe IAB-leden op alfabetische volgorde:
ABN Amro
Adlantic
Aegon
Bol.com
CS Digital Media
Exponential
Exterion Media
Greenhouse Group
Hotpink media
LocalSensor
M2Mobi
Marqeting
MediaXchange
Nationale Postcode Loterij
Plan.net
Radium One
Salescare
Sprinkle Benelux
Streamads
Video Media Groep
Voetbal Media
WeLikeMilk
WPG uitgevers
Zo! Recruitment
Zoover

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie