Iconen uit de creatieve industrie op 'De 24 uur van de Reclame'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Naast oud-president van de Verenigde Staten Bill Clinton zijn er op 15 november tijdens de derde editie van 'De ; ">24 uur van de Reclame' ook toonaangevende Nederlandse sprekers uit de creatieve industrie.

“De 24 uur van de Reclame” is in de Amsterdam Convention Factory. Naast de keynote speech van oud-president Clinton zullen ook toonaangevende Nederlandse sprekers uit de creatieve industrie hun visie op de rol van de creatieve wereld geven. Dit zijn Marcel Wanders, Victor van der Chijs en Erik Kessels.

Op het 24 uur durende festival houdt President Clinton een keynote speech met als thema: “How advertising can build a beter world”. Na de keynote speech van President Clinton lichten succesvolle iconen uit de creatieve industrie in Nederland toe wat in hun beleving creativiteit toevoegt aan een betere wereld. Dit wordt gedaan door Marcel Wanders, product- en interieurontwerper en mede-eigenaar van het designlabel Moooi, Victor van der Chijs, algemeen directeur en partner bij het internationale architectenbureau Office for Metropolitan Architecture, opgericht door Rem Koolhaas, en Erik Kessels, mede-oprichter en creatief directeur van KesselsKramer. Tijdens het AdCongres op deze dag spreken zij hun overtuiging uit dat creatieve ideeën kunnen bijdragen aan het oplossen van de problemen waar we vandaag dag mee geconfronteerd worden.

BVA en Vea houden 'De 24 uur van de Reclame' voor de derde keer. Vorig jaar trok het reclamefestival tweeduizend bezoekers Dit jaar presenteert het communicatievak zich aan een groot aantal doelgroepen, variërend van studenten, communicatie- en mediadirecteuren tot ceo's uit het bedrijfsleven.
Voor het kopen van kaarten en meer informatie over het programma op 15 november zie .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie