Premium

Indie is het nieuwe bureau van Tele2

Het bureau neemt het account voor Nederland over van KesselsKramer en BBH.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Twee jaar nadat Tele2 BBH London en KesselsKramer om het merk te herpositioneren en opnieuw in de markt te zetten, brengt de provider alle communicatie voor Nederland onder bij Indie.

Dat is het resultaat van een pitch die het bedrijf uitschreef onder vier bureaus voor de merkpositionering en promotie van Tele2 in Nederland in de komende jaren.  

&;In onze competitieve markt is het een grote uitdaging om je te onderscheiden. Dat vraagt om meer dan alleen een ijzersterke campagne. Wij waren direct al onder de indruk van de creativiteit van Indie en hun onconventionele ideeën om samen te werken,&; zegt Cilesta van Doorn, Managing Director Brand & Corporate Communications. &;De klik veroorzaakt een enorme energie, die ongetwijfeld tot prachtige dingen gaat leiden.&;

Achtergrond

Nederland was vorig jaar het eerste land waar Tele2 geherlanceerd werd. Nadat BBH en KesselsKramer samen aan een nieuwe strategie en campagne hadden gewerkt, rolde KesselsKramer de  uit in Nederland. 

De bijbehorende commercial, &;The Runner&;, werd eind februari vorig jaar voor het eerste vertoond in bioscopen, op social media kanalen en op televisie:

Sinds is Code d&;Azur het digitale bureau van Tele2.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie