Merk & Strategie

ING Private Banking sponsort Nederlandse golf

Redactie Marketing Online -, redactie | 14 december 2015, 10:52

Geld wordt gebruikt om Nederlandse golf te verjongen en vernieuwen.

Golfprofessional Mark Reynolds luidde vanmorgen de beursgong in Amsterdam om het sponsorschap aan te kondigen.

ING Private Banking wil samen met de Nederlandse Golf Federatie het Nederlandse golf verjongen en vernieuwen.  Er zijn drie speerpunten: het stimuleren van het jeugdgolf om zo aanwas voor de toekomst te genereren, het stimuleren van topgolf en ‘vernieuwing’ aanbrengen in de sport.

Er werd al een campagne ontwikkeld om kinderen op jonge leeftijd met de sport kennis te laten maken, en is er een online applicatie die golfers in staat stelt om hun score te registreren, de handicap real-time te verwerken en scores te delen met vrienden.

Golf is met bijna 400.000 golfers de derde sport van Nederland, ons land telt ruim 200 golfbanen.

ING Private Banking is zowel hoofdsponsor van de Nederlandse Golf Federatie (NGF), Golf Team Holland als van het Ladies Open en partner van het KLM Open.

Over de auteur

Redactie Marketing Online -

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items ING Private Banking Sponsoring

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs