Inhakers Utopia (2): Belvilla, PostNL en Werkspot

Adformatie.nl publiceert wekelijks – willekeurig - drie inhakers van Nutopia, het initiatief van SBS, Sanoma en de 538Groep om creatieven te laten inhaken op de gebeurtenissen in Utopia. Vandaag deel 2.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie


PostNL
Klant: PostNL
Bureau: -
Creatie: Talpa/SBS, hieraan is een actie van PostNL/Kaartwereld.nl verbonden.
Uitleg: 14 februari is het Valentijnsdag. De dag van de liefde. De dag dat iedereen zijn of haar geliefde overlaadt met complimenten, met rozen, met chocolade. De dag van twinkelende ogen. Kortom: een dag om je op te verheugen! Maar hoe is dat in Utopia? Waar de inwoners ver verwijderd zijn van hun geliefden. En waar het leven niet altijd over rozen gaat. Laat staan over chocolade.


Werkspot
Klant: Werkspot
Bureau: 
Creatie: 
Uitleg: Paul is aannemer en was na een aantal dagen in Utopia al met Billy te betrappen op wat intieme handelingen in de provisorische douche. Niet echt betrouwbaar dus. 


 

Belvilla
Klant: Belvilla
Bureau: Louter Media
Creatie: Jasper de Rooy
Uitleg: Een Belvilla is uniek en er is altijd wat te beleven. Utopia is ook uniek en er is zeker altijd wat te beleven.

Jury
Een professionele jury bepaalt elke maand wat de beste inhaker van de afgelopen maand is. De winnaar van vorige maand .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie