Initiative aan de slag voor SeniorWeb

De vereniging heeft ervoor gekozen om een groot deel van haar media investeringen onder te brengen bij het mediabureau.

SeniorWeb is een landelijke vereniging met bijna 150.000 leden en 410 cursuslocaties in het land, die als doel heeft de digitale wereld begrijpelijk te maken voor 50-plussers.

De samenwerking gaat per direct in en omvat strategisch advies, planning en inkoop van audiovisuele media. De nieuwe campagne ‘Digitaal fit’, ontwikkeld door True, is inmiddels gelanceerd. &;Iedereen weet dat senioren mentaal en fysiek fit moeten blijven om een leuk leven te hebben. Maar anno 2016 is ‘kennis van digitale middelen’ minstens zo belangrijk geworden om mee te blijven doen. Om die reden werd de claim: Digitaal Fit met SeniorWeb ontwikkeld.&;

Saskia Hamminga, marketingmanager SeniorWeb: &;In september 2015 zijn we gestart met de Digitaal Fit campagne. Eerst op print en online. We waren nu toe aan een volgende stap, om een nog breder publiek te bereiken: radio in combinatie met online. De keuze voor Initiative was snel gemaakt: de ruime ervaring en expertise op het gebied van mediaplanning en -inkoop was voor ons doorslaggevend. Initiative schakelt snel, communiceert eerlijk en open en neemt ons mee in het proces.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie