Internetbureau Colours schrijft ‘Boekje van Eigen Deeg’

In het boek krijgt online Nederland een kijkje in de keuken van het internetbureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Internetbureau Colours lanceert het Boekje van Eigen Deeg dat bedoeld is voor iedereen die ‘de volgende stap wil maken op het gebied van digitale strategie, online marketing en design thinking’.

Jorg Verweij, Directeur Colours Groep en co-auteur stelt dat een website is als een gerecht dat bestaat uit meerdere ingrediënten. ‘Deze ingrediënten, mits in de goede samenstelling, vormen samen een gerecht. Zo geldt dat in onze ogen ook voor een website. De juiste voorbereiding, het bepalen van doelstellingen en het leren kennen van de doelgroep zijn essentiële onderdelen in het maken van een goed online "recept".&;

Geïnteresseerden kunnen iedere twee weken gratis een hoofdstuk bestellen. Het boek is ook gedrukt te bestellen. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie