Media

IPG Mediabrands introduceert conversie attributietool Ad-tribute

Maarten Hafkamp, redactie | 4 februari 2015, 10:01

Mediabrands wil meer inzicht krijgen in welke digitale kanalen de meeste conversies opleveren.

Ad-tribute maakt gebruik van een algoritmisch model dat leert van historische data. Op basis hiervan wordt per gebruiker waarde toegekend aan alle interacties. Dit maakt het mogelijk om voorspellingen te doen en 'wat-als' scenario’s uit te voeren. Mediabrands maakt gebruik van een da...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items IPG Mediabrands Ad-tribute

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs