Mensen & Carrière

IPG Mediabrands stelt chief data officer (CDO) aan

Roderick Mirande, redactie | 24 januari 2014, 14:59

De rol wordt ingevuld door Russel Marsh en is volgens de organisatie van cruciaal belang voor groei en verdere automatisering.

Media automatiseert. Het belang van automated trading, ook wel programmatic trading genoemd, neemt toe. De mediatak van Interpublic Group, IPG Mediabrands, erkent het belang door op het allerhoogste – internationale - niveau de functie van chief data officer te creëren.

Russel Marsh, die de eer toevalt, is op het moment nog hoof strategie bij Rapp UK en hoofd mobile voor Rapp internationaal.

Marsh gaat rapporteren aan Henry Tajer, de zojuist aangestelde global chief operating officer.

Henry Tajer

 

Over de auteur

Roderick Mirande
Redacteur Merk & Strategie Lees meer over Roderick Mirande

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items IPG Mediabrands Russel Marsh

Meer in channel Mensen & Carrière

Meer in channel Marketing Technology

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs